Perlukah Mengambil Produk Detox?

Jom detox dahulu..


Apa itu DETOX?

Detox adalah proses mengeluaran toksin dari badan melalui perkumuhan,perpeluhan & pembuangan najis. 

Secara semulajadinya tubuh kita sudah dapat menbuang toksin dengan sendiri tapi disebabkan kita mengambil makanan dan gaya hidup serta persekitaran yang tidak sihat setiap hari sehingga sistem detox semulajadi tidak dapat berkerja dengan baik.

Bagaimana untuk mengembalikan sistem penyahtoksin badan berkerja dengan lancar semula?

Terdapat banyak produk detox dipasaran hari ini. Produk detox dapat menbantu menyingkirkan toksin yang melekat terutama di bahagian usus.

Produk detox menbantu membersihkan usus lebih sempurna di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. 

Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplemen supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Jika sebelum ini anda mengambil produk penurunan berat badan tapi tak turun² ..ambil collagen,vitamin sama juga tak putih..tak gebu mungkin usus dan badan anda banyak toksin.

Mavellous xlite serta beberapa syarikat lain ada mengeluarkan beberapa produk detox dan penurunan berat badan. Produk ini sangat berkesan .. ramai customer maria berpuas hati.
*Results may vary 

Antara produk Mavellous;

- TrueDetox
TrueDetox Gold
- Trutox Glow
- Halang&Bakar

Untuk Keterangan lanjut mengenai setiap produk ini,klik/sentuh pada pautan gambar produk dibawah ni;